Gebruikersgids

 

Niet iedereen is vertrouwd met het online winkelen, daarom geeft Ozolief u graag een woordje uitleg bij de werking van onze webwinkel.  Hebt u hulp nodig bij uw bestelling of hebt u vragen, aarzel dan niet om ons te contacteren via info@ozolief.be 

 

Bestelling plaatsen.

Online winkelen, rustig en zonder zorgen. Neem alle tijd om de artikelen in onze winkel te bekijken. Als je iets leuks vindt kan je dit makkelijk in je winkelwagen plaatsen, dit is niet bindend u kan bij het afrekenen rustig kijk wat u wel of niet wenst te bestellen.

U kan een keuze maken in ons assortiment door bovenaan je doelgroep te selecteren (bv. Meisjes), daarna kan je gebruik maken van het filtersysteem dat u in de linker kolom kan terugvinden.

U kan filteren op maat, soort artikel of per merk. U kan ook merk per merk bekijken, dit doet u door op de homepagina of welkom pagina onderaan op het logo van het merk te klikken.

 

Eens u een selectie van artikelen gemaakt heeft, kan u de artikelen in detail gaan bekijken door een eenvoudige klik op de foto van het artikel. Daar kan u de specificaties en meer fotomateriaal van het door u geselecteerde artikel vinden. U kan de foto’s vergroten, de beschikbare maten raadplegen en een selectie van verwante artikelen terugvinden.

Indien de gewenste maat er niet meer bij staat, wil dit zeggen dat wij die niet meer op voorraad hebben maar het zou wel kunnen dat we dit nog kunnen nabestellen. Stuur ons hiervoor gerust een mailtje naar info@ozolief.be en wij vragen het even voor u na.

 

Als u dan een artikel wil bestellen, klikt u op het icoontje van het winkeltasje dat bij de maat staat die u nodig heeft. Indien u meerdere stuks wil bestellen past u eerst de hoeveelheid aan, gevolgd door een klik op het winkeltasje. U kan hierna gewoon terug naar de webshop door op de knop "verder winkelen” te klikken.

 

Het winkelmandje

Rechtsboven staat uw winkelwagen. Daar ziet u het aantal stuks staan dat er op dat moment in uw winkelwagentje zitten en het totale bedrag. U kan de inhoud van de winkelwagen ten aller tijden wijzigen door op de winkelwagen te klikken, dan komt u op de pagina waar u eenvoudig artikelen kan verwijderen door op het icoontje van het vuilbakje te klikken of de hoeveelheden kan aanpassen.

Wanneer u wenst af te rekenen klikt u op het icoontje van de winkelwagen, daarna komt u op de overzichtspagina van uw winkelwagen. Wanneer u wil bestellen kan u doorklikken naar "volgende”.

Beschikbaarheid.

Indien een artikel niet meer voorradig is, verschijnt er in dit scherm een waarschuwingsbalkje en wordt uw bestelling meteen aangepast naar het aantal beschikbare artikelen.

Persoonlijke gegevens

Nu  dient u uw persoonlijke gegevens in te vullen. Opgelet, wenst u een afwijkend leveringsadres door te geven (als u bijvoorbeeld liever uw artikel laat leveren bij familie, buren, vrienden of op uw werkplaats) dat kan. Ook kunnen wij tegen een meerprijs van 1 euro, meteen uw artikelen inpakken als geschenk. In dit geval kan u ook opteren om uw geschenk meteen naar de persoon te sturen waarvoor het bestemd is.

Indien u een kortingsbon hebt, kan u deze ook hier toevoegen in het vak "kortingsbon”.

In  dit scherm kan u er ook voor kiezen om onze nieuwsbrief te ontvangen.

Wij hebben uw persoonlijke gegevens nodig om uw bestelling uit te leveren. Wij bewaren uw gegevens enkel voor intern gebruik.

 

Verzenden

Als u dan opnieuw de knop "volgende” aanklikt, kan u uw verzending kiezen, hetzij afhalen of per post laten leveren. In onderstaande tabel kan u de tarieven terugvinden.

Het afhalen van de goederen kan u kosteloos doen na afspraak via info@ozolief.be 

Land

Verzendkosten

Gratis vanaf

België

4.95 euro

60 euro

Nederland

7.95 euro

100 euro

Frankrijk

7.95 euro

100 euro

Duitsland

7.95 euro

100 euro

Luxemburg

7.95 euro

100 euro

Andere landen

Op aanvraag

Op aanvraag

 

Opgelet: Voor bestellingen uit solden of bestelling van artikelen met een korting vanaf 20%, zijn er wel verzendingskosten onder de 100 euro voor bestellingen in België en onder de 150 euro voor Nederland, Frankrijk , Duitsland en Luxemburg.

Past jouw bestelling in de brievenbus, dan wordt deze door de postbode samen met de gewone post aan huis geleverd. Indien het formaat van de bestelling dit niet toelaat, dan wordt het pakje aan huis geleverd met TaxiPost 24h. Je ontvangt een mail met een trackingcode van Bpost. Hiermee kan je steeds in hun systeem het pakje volgen.

 

De leveringstermijn gaat pas in na ontvangst van betaling, ook indien via overschrijving wordt betaald. Er wordt gestreefd naar een zo kort mogelijke leveringstermijn. De leveringstermijn bedraagt minimaal 1 werkdag en maximaal 30 dagen na ontvangst van de betaling voor levering in België en minimaal 2 werkdagen en maximaal 30 dagen in andere landen. De termijnen zijn indicatief en worden louter als  aanwijzing gegeven.

 

Betalen

Door opnieuw op de knop "volgende” te drukken, komt u terecht op het geïntegreerde betaalplatform van Mollie. Eens u een keuze gemaakt heeft uit de diverse betaalmogelijkheden en u onze algemene voorwaarden heeft geaccepteerd, klikt u opnieuw op de knop "volgende”.

U krijgt nu meteen uw factuur te zien en kan de betaling vervolledigen.

 

Terugsturen

Voldoet het artikel niet aan uw verwachtingen of is het eerder te groot of te klein? Je kan het ons terugsturen binnen 14 dagen na ontvangst. Let op, wij aanvaarden enkel ongedragen artikelen, nog voorzien van alle kledinglabels en in de oorspronkelijke verpakking.  U dient ons hiervan wel schriftelijk op de hoogte te brengen, hetzij per e-mail op info@ozolief.be of het zij per post naar Ozolief, Margrietstraat 81 te 9310 Baardegem.

Zou een een fabricatiefout vaststellen, dient u ons hiervan binnen de 8 dagen na ontvangst te verwittigen opnieuw via e-mail of per post samen met een foto van de fabricatiefout. Deze artikelen moeten ons bereiken binnen de 14 dagen in ongedragen toestand, nog voorzien van al hun kledinglabels en in de oorspronkelijke verpakking .

Laat ons in de e-mail of brief weten of u het artikel wil ruilen of laten crediteren. Indien u de laatste optie kiest, gelieve dan ook uw Iban en Bic code door te geven. Wij crediteren uw artikel binnen de wettelijke termijn van 30 dagen of vroeger.

Terugsturen is steeds op eigen kosten (tenzij het gaat om een fabricatiefout). Onvoldoende gefrankeerde of onaangekondigde zendingen zullen niet worden gecrediteerd, noch geruild worden.

 

Opgelet:

Soldenartikelen kunnen niet geruild worden.

Wanneer het totaal bedrag van je bestelling na het terugzenden onder het vooropgestelde bedrag om in aanmerking te komen voor een gratis verzending komt, dan wordt de verzendkost afgetrokken van het terug te betalen bedrag

 

Wij danken u

Bedankt voor het plaatsen van uw bestelling, wij willen onze klanten een zo goed mogelijke service aanbieden en trachten dan ook (in de mate van het mogelijk) uw artikel de dag van de bestelling of ten laatste de volgende werkdag, te laten vertrekken.

Wij staan steeds open voor klachten of suggesties. Deze kan u doorsturen naar info@ozolief.be


Welkom
Openingsuren
Contact
Aantal 00,00

Gebruikersgids
Privacy Statement
Algemene voorwaarden